Destek ve Bakım

  • Birinci seviye destek 7 gün 24 saat verilir.
  • Remote Hands ve Smart Hands destek servisi için randevu alınması, çalışma takvimi oluşturulması  veya teknik destek uzmanlarının konu hakkında ön inceleme yapması gerekmektedir.
  • Destek ekiplerine [email protected] adresinden e-posta aracılığıyla veya kurumsal destek telefonu (444 1 299 veya 0216 665 77 00) üzerinden ulaşılabilir. www.tdestek.com adresi üzerinden teknik destek ekiplerine çağrı açıp, çağrılarınızın statüsünü takip edebilirsiniz.
  • Sanal Veri Merkezi servisi ile sağlanan altyapıda kurulacak işletim sistemleri üzerindeki kullanıcı yönetimi, yama yönetimi, işletim sistemi yönetimi vb. Teknotel Telekom sorumluluk alanı dışındadır. Servis olarak alınması durumunda yedekleme ve DDOS hizmeti verilecektir. Verilerin yedeklenmesi ve yedeklerin çalışır halde olması konusunda, sözleşmelerde aksi belirtilmediği sürece Teknotel Telekom’un sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Teknotel Telekom; DDOS servislerinde TTAntiDDOS, Voxility, Arbor Cloud, FortiDDOS ve Team Cymru UTRS yapıları kullanılmaktadır.
  • Fiziksel veri merkezi (Datacenter) kullanıcılılarının fiziksel ihtiyaçlarına yönelik olan “Remote Hands Support” servisleri Standard, Hardware, Configuration ve OS Set-Up olarak dört bölüme ayrılmıştır. 
    • Remote Hands Standard; Monitoring, Reading Fault Messages, Pressing Reset Button
    • Remote Hands Hardware; Installation/Replacement of Card, CPU, hard disk
    • Remote Hands Configuration; Configuration of Router, Layer 2/3 switch
    • Remote Hands OS Set-Up; Windows, FreeBSD, Linux, Solaris Set-Up

    Remote Hands hizmetleri; server/switch başına ve talep edilmesi halinde minimum 1 saat olarak ücretlendirilir.