1.Herhangi bir web tarayıcısı üzerinden https://id.teknotel.com/ adresine giriş yapınız.
2.Açılan sayfada “Register” butonuna tıklayınız. (Eğer mevcut bir hesabınız var ise register adımını atlayarak 6.adımdan devam edebilirsiniz. Mevcut şifrenizi hatırlamıyorsanız login menüsü altında yer alan Lost Password butonuna tıklayarak kayıtlı mail adresinizi ve CAPTCHA Verification doldurduktan sonra submit butonu ile şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.)
3.Açılan sayfada Full Name, email ve password alanlarını doldurunuz.
(I consent for Kayako to process my data and agree to the terms of the Privacy Policy yanında yer alan butonu tıklamayı unutmayınız)
4.CAPTCHA Verification alanını doldurduktan sonra sayfaının altında yer alan Register butonuna tıklayarak kayıt işlemini tamamlayınız.
5.Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra kayıt olurken kullanmış olduğunuz e-mail adresinize [email protected] adresinden bir doğrulama maili gelecektir. Mail içeriğinde yer alan linke tıklayarak mail adresinizi doğrulayınız.
6.Doğrulama işlemini tamamladıktan sonra sol menüde yer alan Login kısmında ki forma mail adresinizi ve şifrenizi yazıp Login butonuna tıklayarak sisteme giriş yapınız.
7.Açılan menüde Submit a Ticket butonuna tıklayınız.
8.Açılan menüden aldığınız hizmeti seçip next butonuna tıklayınız.
9. Your ticket details başlığı altında subject kısmına konu başlığını, altında yer alan menüye mesajınızı, cc’ye eklemek istediğiniz mail adresini ve konu ile ilgili eklemek istediğiniz dosyalar varsa ekleyerek form gönderme işlemini tamamlayabilirsiniz.
10.Üst menüde yer alan My tickets kısmında açık olan ticketlarınızı seçerek durumlarını ve göndermiş olduğunuz ticket ile ilgili gelen cevapları görüntüleyebilirsiniz.
11.Yeni bir ticket açmak isterseniz üst menüde yer alan “Submit a Ticket” menüsünden yeni bir ticket oluşturabilirsiniz.